søndag 23. januar 2011

søndagsglede

Som den nordlendingen jeg er, syns jeg fremdeles det er
litt uvant når noen spør om vi skal ta en tur på stranden. 
Ikke fordi vi ikke har strender i nord, men det er jo tross alt januar!!
Det betyr som regel fjell, ski og mye snø.
I dag var det rene vårstemning her jeg bor,
og da var ideen om en strandtur på sin plass.
En enorm lekeplass for små ben, og mye spennende å finne på.


På slike dager er det et "must" å ha med kamera.
Her kommer et lite utvalg av en herlig søndag.

 Ønsker dere alle en fortryllende uke 4 :)

Klem klem fra Ella


23 kommentarer:

  1. Nydelige bilder :)

    Ha en flott ny uke .
    Klem Martha.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Ønsker deg også ei herlig nye uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Fikk absolutt Ikke vinterstemning av disse bildene, men nydelige, det var de.♥
    Ha en god start på den nye uka.
    Klem

    SvarSlett
  4. Det var noen virkelig nydelig bilder, fikk skikkelig lyst å gå på stranden og fotografere.
    Det var en nydelig blogg du hadde så jeg legger meg til som følger hos deg, så kan jeg oftere titte innom
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  5. Skjønne bilder! Ser ut som dere hadde en flott dag på stranda!

    Ønsker deg en flott mandagskveld!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  6. Du e no så flink med det kameraet ditt, trur du må ta et lynkurs med mæi til sommeren:)
    KLem klem

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder!
    Nå fikk jeg også lyst på en strandtur!

    Klem

    SvarSlett
  8. Herlige bilder=) Ja, her nord betyr januar/februar/ mars.. ja, osv, alt annet enn turer på stranda.. hehe=) takk for titten=) Ønsker deg og dine en flott uke=)

    SvarSlett
  9. hei Ella
    tusen takk for Tromsø-tipsene
    jeg fikk tatt meg en liten rusletur
    akkurat da var det mer eller mindre tomt på Cirka, så jeg tok meg en kaffe på hm.. hva var det det het>: Helmersen? deilig kaffi og fersk croissant! :)

    blir flere turer til Tromsø etter hvert, så jeg skal hente frem igjen tipsene dine da. :)

    klem fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  10. Savner deg her inne! Håper du har det bra.
    Klem fra Guro på nabotoppen :)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, og en utrolig koselig blogg du har! Jeg liker meg så godt her inne at jeg vil følge deg videre! Tar du en titt inne hos meg,så ligger det en liten overraskelse til deg der. Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil ta imot!
    Klem, Merete

    SvarSlett
  12. Hei, Ella
    Håper du har det bra. Savner deg.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Hei Ella :)
    Håper alt er bra med deg og dine!
    Håper å så se deg snart igjen :)
    Fiiine vårdager til deg.
    Klem Marie

    SvarSlett
  14. Hei søte du!
    Tusen takk for så koselig hilsen, jeg har mange ganger tenkt på deg og lurt på hvor du ble av...
    Godt å høre du/dere har det bra (bortsett fra akillessen da...).
    God bedring med den - sikkert litt godt å roe ned også oppi det hele kan jeg tenke meg. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :)
    Så kjekt dere ble boende! Kanskje vi sees en vakker dag da! :)
    Håper du begynner å blogge igjen, gi meg en lyd så snart den nye bloggen er oppe!
    Veldig kjekt å høre fra deg, god klem fra nabofrøkna (snart frua da :))

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)